Re: merhaba

Merhaba,

oncelikle asagidaki adresi ziyaret edin, paketlerin ve depolarin ne
oldugunu anlayacaksiniz.

http://www.debian.org/doc/packaging-manuals/java-policy/x138.html

/etc/apt/sources.list dosyasina paketleri cekeceginiz depo adreslerini
giriyorsunuz. indirdiginiz paketleri buraya eklemek yerine dpkg -i
komutu ile kurun :)

kolay gelsin

Ozgur

--