Re: fstab nfs mount

Merhaba,
bu sekilde attiginiz sorun mailleriniz sari cizmeli mehmet aga gibi
oluyor. Sorunu tam olarak anlayip fikir uretmek icin bize aldiginiz
hatayi, islenen logu ve ornek conf dosyasini gondermeniz halinde cok daha
cabuk yardimci olabiliriz.

Lutfen bu listeye mail atarken, bu konuda gereken ozeni gosterelim.

iyi calismalar diliyorum.

Ozgur Karatas

.