Re: debian kde zerine fluxbox kuruumu ve başlatılması

o dosyaları kendiniz oluşturabilirsiniz. olması gerektiği gibi çalışacaktır.

-- fehmican.

2008/7/22 çağatay oltulu <veteriner@gmail.com>:

sayfasını hazırladım ama kuruum kısmında yetersiz kaldım. ben debian kde kullanıyorum sanırım bunlar debian kde farklı.

http://wiki.debian.org/FluxBox

From Commandline
To run Fluxbox from the commandline login, setup the [color=#FF0000].xinitrc [/color]file in your Home directory and insert the following line:
exec startfluxbox

home da .xinitrc   diye bir dosya bulunmuyor

ve

XDM
To run Fluxbox from xdm you should setup a .xsession file in your home_directory.
exec startfluxbox

bu  [.xsession dosyasıda yok debian kde nasıl fluxbox başlatabilirim ?