Re: Debian Etch bluetooth fare

Mete Herkmen yazmış:
>Debian etch kurdum, daha önce linux'la ilgili Bilgi Üniversitesi'nde bir
>kursa katıldım. Fakat zaman geçip bu arada linux kullanmadığım için,
>bildiklerimin bir çoğunu unuttum. Şimdi tekrar kullanmaya başlıyorum.
>Logitech Bluetooth 470 Travel Mouse'umu Fujitsu-Siemens Amilo Si 2636
>dizüstü bilgisayarıma nasıl tanıta bilirim (yada mount edebilirim vs)
>bilenler yol göster bilir mi? Bu konuyla ilgili okumam gereken komutları
>da yazarsanız sevinirim.
> Mete

bluetooth adlı paketi ve gnome kullanıyorsanız gnome-bluetooth paketini, kde
kullanıyorsanız da kdebluetooth paketini kurmanız gerekli. Synaptic gibi bir
paket yöneticisi kuruluysa buradan açıp paketleri kurabilirsiniz. İşinizi komut
satırından halletmek için ise

aptitude install bluetooth gnome-bluetooth

komutunu kullanabilirsiniz.

http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-542776.html sayfasında bu fareyi
Ubuntu'da nasıl kullandıklarını anlatanlar var, ayrıntılı bakmadım ama kimisi
takmış çalışmış, kimisi gnome-bluetooth paketini kurduktan sonra panelde çıkan
bluetooth uygulamacığından birkaç ayar yapmış, kimisi hata almış birkaç paket
daha kurması gerekmiş, kimisi de başka şeyler yapmış.

Öncelikle bu paketleri kurun, bluetooth'u açın. Panelde bluetooth uygulamacığı
açılacak, orada bluetooth seçeneklerinde girdi falan gibi bir şeyler varmış, onu
işaretleyin. Olmayabilir, hata alabilirsiniz, hata alırsanız hatayı kopyalayıp
listeye gönderin, yardımcı olmaya çalışırız.