Ekran Kartını için dpkg sorunu

Merhaba,

Uzun bir süredir bilgisayarımda ekran kartı ile ilgili bir sorun yaşamadığım için dpkg-reconfigure xserver-xorg komutu ile işim olmamıştı. Bir arkadaşım için Fujitsu-Siemes Amilo D V2030 notebooka debian testing kurdum. Ancak ekran kartı UniChrome Pro IGP idi. http://s235.s2.funpic.de/laptop.html bu adresten gerekli yüklemeyi yaptım.

Ancak dpkg-reconfigure xserver-xorg yaptigimda sadace klavye ayarlarını soruyor. Ben bu komutu kullanmayalı özelliğimi değişti?

Saygılarımla