Re: wireless sorunu...

2008/6/29 hakan meric <hakanmeric007@gmail.com>:
biosun inciğini cinciğini çıkardım internal device conf.. gibisinden bi yer buldum tüm device'lar enabled durumda ayrıca wireless ışığı da yanıyor laptopda ..

merhaba, wireless cihazinizin lspci ciktisinda gozukmemesinin sebebi kartinizin pci yuvasindan degil usb yuvasindan baglaniyor olmasidir. zaten lsusb ciktisinda
ilk satirdaki  "Bus 005 Device 004: ID 18e8:6217"  id'si qcom'a ait. yani wireless kartiniz intel degil, qcom. bu markanin linux suruculeri hakkinda cok bilgim yok ama eger linux surucusunu bulamazsaniz ndiswrapper ile elinizdeki windows suruculerini kullanarak calistirmayi deneyebilirsiniz.

kolay gelsin.