Re: kablosuzu çalıştırmak

/usr/lib/hotplug/firmware altina hotplug yuklemeden koymanizin bir anlami olmamasi gerektigini dusunuyorum.

Benzer durumla ben de karsilasmistim hotplug yukleme sirasinda sadece kerneli guncellemisti onun disinda bir degisiklik yaptigini hatirlamiyorum ardindan firmware'i /usr/lib/hotplug/firmwar altina yerlestirince calismaya baslamisti.Suan bir problem olmadan hala calisiyor.

Peki yuklemek istediginizde,neleri kaldirmak istiyor onun ciktisini gonderbilir misiniz ? En azindan bir fikrimiz olur bu konuda.

--
Iyi calismalar.Basarilar...
Semih Gokalp