Re: java kuramıyorum

Merhaba,
oncelikle packages.debian.org adresinden asagidaki paketleri indirin
lutfen (*)..

sun-java5-bin
sun-java5-jdk

* : orada search kismina paket ismini yazin ve aratip .deb paketini indirin.

Ayrica bu paketlerin depent ettigi paketleri de indirmelisiniz.

sun-java5-bin icin;

Depends: sun-java5-jre (= 1.5.0-13-0ubuntu1), unixodbc, libc6, debconf (>=
0.5) | debconf-2.0

sun-java5-jdk icin;

Depends: sun-java5-jre (= 1.5.0-13-0ubuntu1), sun-java5-demo (=
1.5.0-13-0ubuntu1), libc6, libx11-6

Zaten libc6, libx11-6 ve debconf paketleri sistemde kuruludur. Bunu da
kontrol edebilirsiniz.

Daha sonra bu indirdiginiz paketleri dpkg -i paket.ismi.deb komutu ile kurun.

Java sisteminize kurulmus olacaktir. Ardindan asagidaki komutlar ile java
seceneklerini update edin.

sudo update-alternatives --config java
sudo update-alternatives --config jar

Son olarak vi /etc/jvm komutu ile etc dizini altindaki jvm dosyasina
asagidaki satiri ekleyin;

/usr/lib/j2sdk1.5-sun

Artik Java sisteminizde kurulu ve kullanima hazirdir.

Saygilarimla,

Ozgur Karatas

http://www.ozgurkaratas.com/

12 Haziran 2008, Perşembe, 3:16 pm tarihinde, ces 200 yazmış:

.