debian tabanlı sistem taşıma ve 64 bit

Selamlar

Birbirinin bire bir aynısı olan 2 eş makinem var,

İlk Makinemde debain 4.0 32 bit kurulu samba+mysql+postfix+squid+clamav+openfire kurulu sistem gayet iyi upime 74 gun oldu bile.

Şimdi eş olan ikinci makineye amd64 bit dvdlerden debian kurdum, güncellemeleri yaptım.

dpkg --set-selections < selections.txt
apt-get deselect-upgrade

ile dosyaları taşiıyıp /etc altındaki ilgili ayarları kopyalayarak sistemi taşırım diye düşünüyorum, fikirleriniz bekliyorum.

birde çalışan uygulamanın misal mysql sunucunun 64bit olduğuna nasıl ikna olabilirim?