Re: dns server

Selamlar,

Sabit IP adresiniz ve aldığınız alan adının o sabit IP adresine yönlendirilmiş olmasını sağlamalısınız. Bunu kendi DNS sunucunuzla yapmak istiyorsanız DNS sunucunuzun bir üst alan adı sunucusunda kayıtlı olması gerekmektedir bunu sağladınız mı? Ya alan adınızı domaini aldığınız yerden şu IP adresine gönder diye kayıt ettirip DNS kurmadan sadece sitenizi yayınlayabilirsiniz. Satın aldığınız alan adının DNS sorgu işlemini yine kendiniz yaptırmak istiyorsanız da alan adını aldığınız kurumdan satın aldığınız alan adıyla ilgili DNS sorgularını sizin belirlediğiniz yerden yaptırmasını istemelisiniz. Tabii bu adımlarda sunucunuzun bulunduğu ağın yönlendiricisine gerekli kayıtları girdiğinizi düşünüyorum.

İyi akşamlar,
Mesut Can Gürle