grup problemi

Merhaba

Test amaçlı kullandığım bir makinede hatalı yazmış olduğum bir betik
boot dizinin kaza ile sildi. Hızlıca başka bir makineden bu dizini aldım
ve sistemi çalışır hale getirdim.  Disk yapıları farklı olduğu için
menu.lst içindeki  "kernel          /boot/vmlinuz-2.6.18-6-686
root=/dev/hdc2 ro"  satırını  "kernel
/boot/vmlinuz-2.6.18-6-686 root=/dev/hda1 ro" olarak değiştirdim.

Sorunum şu her kernel güncellemesinde menu.lst dosyasındaki bütün
root=/dev/hda1 satırları root=/dev/hdc2 oluyor. /boot dizininde grep ile
arattığımda hdc dire birşeye rastlamadım. Bu sorunu nasıl düzeltebilirim.

İyi çalışmalar