Re: kubuntu depolarının adresleri

Ayse hanim merhabalar,
kubuntu 7.10 duzgun kuruldu ise /etc/apt/ dizini altinda sources.list diye
bir dosya vardir ve butun depo adresleri burada bulunur. Siz bu dosyayi
acip deb ve deb-src satirlarinin basinda # isareti varsa kaldirin ve
apt-get update komutunu verin. Ardindan apt-cache search paket-ismi komutu
ile paketi aratabilir apt-get install paket komutu ile kurulum
yapabilirsiniz.

Apache MySQL ve PHP kurulumu icin asagidaki satirlar yeterli olacaktir;

apt-get install mysql-server mysql-client libmysqlclient15-dev

apt-get install apache2 apache2-doc apache2-mpm-prefork apache2-utils
libexpat1 ssl-cert

apt-get install libapache2-mod-php5 php5 php5-common php5-curl php5-dev
php5-gd php5-idn php-pear php5-imagick php5-imap php5-json php5-mcrypt
php5-memcache php5-mhash php5-ming php5-mysql php5-ps php5-pspell
php5-recode php5-snmp php5-sqlite php5-tidy php5-xmlrpc php5-xsl

Bu paketleri kurduktan sonra;

a2enmod ssl
a2enmod rewrite
a2enmod suexec
a2enmod include

komutlarini verin ve

/etc/init.d/apache2 force-reload

komutunu verin. Artik MySQL, Apache ve PHP kurulmus olacaktir.

Selamlar, Saygilar.

--
Ozgur Karatas
E&E Engineer (BSc)