Sent: Sunday, March 02, 2008 10:52 PM
Subject: [Linux-sunucu] open relay sorunu

arkadaşlar netqmail-1.06 kurdum ve relay testi yaptığımda malesef bazı
testlerde relaye açık görünüyor. daha önce karşılaşan varmı bu durumla?
netqmail-1.05 te bu şekilde bir sorun yaşamamıştım. qmail-1.03 paketinde
de yaşamadım. gerekli patchler yapldığı için netqmail tercih ediyorum
ama bu durumda oradan kurmayımmı?

Atıf CEYLAN