Re: webmin

Merhaba ,

Evet Webmin artik depolardan cikarildi. Sebeb cok fazla bug !
Alternatifleri aslinda cok ama cogu free degil (cpanel,plesk mesela).
Bunlar disinda komple cozum sunacak free bir paket bilmiyorum. web
temelli fakat sadece belli sunuculari yonetmeyi saglayan araclar
var(swat,gosa vs...)

Kolay Gelsin
Ozgur Eroglu.