Re: deb paketi

Selamlar,

Oluşturduğunuz paketi ayri bir dizine koyun. Or: ~  /paketim
Daha sonra

cd ~/paketim
dpkg-scanpackages . . | gzip > Packages.gz

komutlarını verin. paketim dizininde  Packagez.gz isimli bir dosya oluşacak.
Paketim dizinini içindeki Packages.gz dosyası ile birlikte olduğu gibi
internetten ulaşılabilecek bir yere koyun. Örn: http://sayfam.com/paketim

daha sonra kullanıcılar sources.list dosyasına şu satırları ekledikten ve
apt-get update ile depoyu güncelledikten sonra apt-get ile paketinizi
indirebilir.

deb http://sayfam.com/paketim ./

Saygılar

--