Re: libsvm'yi Python 2.5 icin Debian Etch ortaminda nasil backportedebilirim?

* Emre Sevinc [2008-01-23 10:47:22+0200]
> Heyecanla bekliyorum o halde (son yazismalardan ve denemelerden sonra
> testing depo ekleyip pinning ile ugrasmak yerine bu cözümün daha kolay ve
> pratik olacagina kanaat getirdim).

Bu paket çok sorun çıkardı.  Debian'daki 2.85 sürümü Python 2.5 ve Etch ile
derlenmiyor.  Ubuntu Gutsy'den 2.84'ü alıp bir kaç türlü taklayla derledim.
Python 2.5 ile import svm sorun çıkarmıyor burada, senin makinede de sorun
olmaz sanıyorum.  Şimdilik bununla idare eder, fakat en kısa zamanda resmi
Debian paketlerine geçmende yarar var.

Kurmak için benim depoyu APT kaynaklarına ekle:

        http://people.debian.org/~roktas/packages/

ve:

        apt-get install libsvm2 python-libsvm

(Mevcut kurulu sürümleri silmeyi ihmal etme.  Sorun çıkarsa paketleri wget
veya dget ile alıp, dpkg -i ile kurabilirsin.)

Kolay gelsin,