openvpn hakkinda

arkadaşlar openvpn kurmak isiyorum ama pek bir ilerleme kaydedemedim açıkcası.Openvpn i tap mod da çalıştırmak istiyorum .debian için sanal tap driver ını yükledim.open vpn in sitesindeki start bridge ve stop bridge scriptlerini yaptım ve çalıştırıyorum
eth0 ın adresi bende 192.168.2.5 .ve startbridge scriptinde de bu adresi belirttim fekat startbridge scriptini başlatınca internet bağlantım kopuyor.tekrar ifconfig eth0 down yapıp tekrar up yapınca int geliyor stop scriptiin de çalıştırıyorum .bi şeyleri gözden kaçırııyorum.birsi bana yardımcı olaiblirmi addım adım neler yapmam gerekiyor.veya msn den yardım edebilir mi ?.örnek configurasyon dosyaları yollayabilir mi ?
teşekkürler .