yedek alırken eski dosyaları nasıl siliyoruz.

Merhabalar, web sitesini yedeklerken REOback
kullanıyorum ancak tam-yedek+yedek1+yedek2 vs geri
açarken farkettim ki arada önemini yitirmiş
dosyalar kalıyor.

Aynı şekilde tar ile yedek almaya çalışınca da
update seçeneğini kullanıyorum gene eski dosyalar
kalıyor
örneğin:

#tar -uf yedek.tar /var/www/site

Şeklinde bir komut girersem sonradan eklenen
dosyaları ekliyor ama sonradan silinmiş dosyaları
silmiyor. Halbuki silinmesini istiyorum nasıl
yapılıyor anlayamadım.

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com