Re: ia64 mü amd 64 mü?

Eğer çok pahalı ve kocaman bir sunucu almayacaksanız alacağınız bilgisayarın
içinden intel'in IA64 işlemcisi çıkmayacaktır. Bu durumda amd64 olanı
indirin. amd64 diye geçen sürümler intel'in EMT64 ve amd'nin AMD64 denen 64
bit destekli işlemcileri içindir.

20 May 2007 Sun tarihinde, Mehmet Türkoğlu şunları yazmıştı: