MCP51 Ses Kartı Sorunu(ses çıkmıyor)

MSI K8N GM2-L anakartım var. Debian ı sorunsuz bir şekilde yükledim. KDE açılmıyordu onuda hallettim. Ama bu sefer ses sorunuyla karşılaştım. Google da baya bi araştırma yaptım ama sonuca varamadım. alsaconf dan kendi bulduğu ses kartını(snd_hda_intel High Defination gibi bi şeydi galiba) aktif ettim. Ses kartının aktifleştirildiğine ve konfigure edildiğine dair bir mesaj verdi.Tamam dedim ondan sonra "Loading Drivers" dedi ve makina kitlendi. Aynı şeyi 3 kere denedim. 3 kere aynısı oldu(kilitlendi)
Ne yapmam gerekir acaba?