pcmcia USrobotics wireless MAXg 125mb ethernet karti....

Merhabalar arkadaslar;

uzun aradan sonra tekrardan beraberiz..;-)...

gecenlerde satin aldigim ethernet kartini sisteme tanitamadim(pcmcia USRobotics wireless MAXg 125mb ethernet karti).

Sonrasinda ayni donanima sahip fakat FC6 kurulu makinaya gidip denedigimde tanidi. Benim makinamda ise sadece unknown olarak geciyor.

ekte lspci ve lshal ciktilarini gonrediyorum(debian ve FC6 ciktilari).

-Tanitmak icin ayri birseyler kurmam yada yapmam gereken birsey varmi?
-Network um tam kurulu olup olmadigini nasil anlarim?(cunku ifconfig dersem hicbir liste vermiyor. ama ifconfig eth1 yada ifconfig eth0 dersem donanim durumlarini gorebiliyorum. Onceden bu boyle degildi)

bu konularda birisi yardimci olursa cok sevinirim.

hepinize iyi calismalar diler saygi ve sevgilerimi...

Tolun ARDAHANLI

No need to miss a message. Get email on-the-go
with Yahoo! Mail for Mobile. Get started.