RE: xserver-xorg'a gecerken hata, imdat! :)

> Zırt pırt güncelleme alışkanlığı olmayan biri için, stable daha uygun
> bir seçim diye söze başlayayım ;-)
> Bu saatten sonra (1-2 yıl mı demiştin?) unstable desteği aramak pek
> efektif olmasa da yerinde olsam X'e dair herşeyi purge edip, xorg'u
> sıfırdan kurmaya çalışırım. Zira senin sistemin upgrade edilecek bi
> tarafı kalmamış gibi görünüyor...

Son bir zorluyorum bakalim... oldu oldu, olmadi herhalde mecburen sifirdan bir Debian kurulumu yapacagim.

> K7'nin alemet-i farikası hakkında
>
> bkz: nvidia-kernel-2.6.18-5-k7
> (Bu paketi purge et, gerisi gelsin)

Ben oyle bir paket goremiyorum sistemimde:

# dpkg -l | grep nvidia-kernel
ii  nvidia-kernel-2.6.11-1-686        1.0.7174-4+2.6.11-7               NVIDIA binary kernel module for Linux 2.6.11-1-686
ii  nvidia-kernel-common              1.0.7174-1                        NVIDIA binary kernel module common files
ii  nvidia-kernel-source              1.0.7174-4                        NVIDIA binary kernel module source

--
Emre Sevinc

e-MBA Software Development @ Istanbul Bilgi University
http://www.bilgi.edu.tr