qmail smtp auth

merhaba arkadaşlar,
smtp auth olayını bir türlü beceremedim sanırım.
telnet ile bağlanıp ehlo cekince
250-AUTH LOGIN CRAM-MD5 PLAIN
250-AUTH=LOGIN CRAM-MD5 PLAIN
250-STARTTLS
250-PIPELINING
250 8BITMIME

cıktısını alıyorum. smtp relay içinde 127.:allow,RELAYCLIENT="" bu şekilde bir tanım var.

/var/qmail/supervise/qmail-smtpd/run başlatma betiği aşağıdaki gibi.

#!/bin/sh
QMAILDUID=`id -u vpopmail`
NOFILESGID=`id -g vpopmail`
MAXSMTPD=`cat /var/qmail/control/concurrencyincoming`
LOCAL=`head -1 /var/qmail/control/me`
if [ -z "$QMAILDUID" -o -z "$NOFILESGID" -o -z "$MAXSMTPD" -o -z "$LOCAL" ]; then
echo QMAILDUID, NOFILESGID, MAXSMTPD, or LOCAL is unset in
echo /var/qmail/supervise/qmail-smtpd/run
exit 1
fi
if [ ! -f /var/qmail/control/rcpthosts ]; then
echo "No /var/qmail/control/rcpthosts!"
echo "Refusing to start SMTP listener because it'll create an open relay"
exit 1
fi
exec /usr/local/bin/softlimit -m 30000000 \
/usr/local/bin/tcpserver -v -R -l "$LOCAL" -x /etc/tcp.smtp.cdb -c "$MAXSMTPD" \
-u "$QMAILDUID" -g "$NOFILESGID" 0 smtp \
/var/qmail/bin/qmail-smtpd mail.sitenizolsun.com \
/home/vpopmail/bin/vchkpw /usr/bin/true 2>&1

pop için vpopmail ile şuan yetki denetimini yapabilmeme rağmen smtp için yapamadığını düşünüyorum. mail göndermeye calıştığımda rcpthosts dosyası ile alakalı meşhur hatayı alıyorum. client tarafında thunderbird ve evolution kullanıyorum ve smtp için yetki denetimi gerekiyoru işaretliyorum. ssl'li ssl'siz bi türlü beceremedim. bu arada qmail kurulumunu qmailrocks tan debian etch üzerine yaptım.