Re: tv karti

falco, 14.10.2007 tarihinde şöyle yazmış:
> merhaba,
> tv kartimi taktim,makine gordu fakat tvtime programi
> ile hic bir goruntu alamiyorum.Neden?yardimci olmak
> isteyen var mi?

Ayarlarınızı yayına yönelik olarak değiştirmeniz gerekebilir:
Örneğin [channel management -- change frequency table] ile kablo tv/anten,
ve [input configuration -- television standard] ile NTSC/Pal/Secam/...
türü ayarlarınızı yapabilirsiniz.

Bu arada tvtime dışında xawtv, ve motv programlarını da deneyebilirsiniz.
Onlarda frekans tablosu seçenekleri daha geniş gözüküyor.  (Gerçi şu anda
Google'da arama yaptım.  tvtime-configure programını kullanarak tvtime
için de farklı tablolar seçmek mümkünmüş.)

Ayrıca televizyonumun arkasına bir ataş sokarak kuvvetli sinyal
alabildiğim mekânda tv kartı pek çekmiyor.  Anten kablosu kullanarak
uzatmak gerekiyor.

Selim T. Erdoğan