Re: DVD writer

	Merhaba,

	Medya donanım ikilisinin en azından ismi lazım değil işletim sisteminde
sorunsuz olduklarına şahidim, (kendi makinem üzerinde deneme şansım yok).

	Aşkın beyin dediği gibi donamın bağlı olduğu ide kanalında başka bir disk
daha mevcut, en kısa zamanda bu disk'i devre dışı bırakıp bir deneme
yapacağım, durumu size bildiririm.

	Yanıtlarınız için teşekkür eder iyi bayramlar dilerim.

Cuma 12 Ekim 2007 tarihinde, Onur Aslan şunları yazmıştı:

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)