Yanıt: internet sorunu

Ethernet baglantisi yapiyosunuz sanirim hic bir
problem olmamali ancak baktiniz mi ADSL isigi yaniyor
mu. normal bir sekilde yanmiyorsa modeminizin
ayarlarini yapip WAN baglantinizi gerceklestirin,

192.168.1.1 adresine tarayicinizi yonlendirin.
ayarlarinizi yapin eger erisemiyorsaniz baglantinizi
kontrol edin LAN ayarlarinizi yapin.
kullanici adi= admin
sifre= admin
olarak giris yapin.

--- aşkın yollu <cavbela@gmail.com> wrote:

> Günaydın dün adsl modemimi değiştirdim ve
> ardından debianda internete
> girememeye başladım(eski modem çalışmaz
> durumda). windowsta ve ubuntu
> live cdde bi sorun yaşamıyorum. hatta debianda
> konsoldan ftp
> bağlantısı gerçekleştirebiliyorum, üstelik
> konquerorda hiç sorun
> yaşamıyorum ama ne synaptic ne gaim ne firefox
> nede konsoldan wget
> komutu hiç birisi çalışmıyor.
> Yardımcı olursanız çok sevinirim.
>
> Ağ dhcp ile otomatik olarak yapılandırılıyor
> modem inca im-251 debian 4.0

> [...]

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da