Re: İşlemci kullanımında gecikme--problem cozuldu

Problem Cozuldu:

Ozet:
programlarin gec acilmasindan rahatsiz oluyordum.
bunun yaninda hal programi da her hangi bir usb cihazi
arada bir kendiliginden devreye girerek flash diskimin
taninmasina engel oluyordu. baslangic uygulamalarinda
adi bile gecmeyen bir programin nasil otomatik
calistigini anlayabilmis degilim (rcconf komutunda
ismi bile gorunmuyor)

acemi list arkadasin dedigi gibi yeniden cekirdek
derledim, nvidia yi yeni kernelime ekledim ve cok
guzel calisti, ama sonraki baslangicta sorunun devam
ettigini farkettim.

Sorun:
gnome-power-manager, dbus ve hal programlarindan
kaynaklaniyor. Siz ayni sorundan rahatsiz oluyorsaniz
benim cozumum su sekilde.

Cozum: bu cozumu uygulayinca 5-10 saniyede acilan bir
program 1-2 saniyeye kadar inebildi.
1- gnome oturum programindan kendi sectikleriniz haric
butun diger programlari disable yapin
2- root olarak rcconf komutu calistirdiktan sonra dbus
programini devre disi birakin
3- hal programi sanirim bunlarla birlikte calistigi
icin kendiliginden devre disi kaliyor yani umarim
oyledir.