İşlemci kullanımında gecikme

 Selam kendi derlediğim 2.6.18 çekirdeği ve Celeron
2.1 GHz işlemci kullanıyorum.

 Programlar biraz geç yükleniyor, ben işlemci
hızımın düşük geldiğini düşünüyordum ama,
bir programı çalıştırmak için çift
tıkladığımda gnome panel apletine bakınca
işlemci yükünün değişik programlara göre veya
ön belleklemeye göre 3-10 saniye kadar hiç
oluşmadığını gecikmeden sonra kısa bir sürede
yoğun bir şekilde 1-2 saniye içinde programın
yüklendiğini farkettim.

 Acaba bu durum normal midir. yoksa buna sebep
olabilecek  bildiğiniz çekirdek seçenekleri var
mı, bilgisayarım hızlı çalışsın diye gereksiz
pek çok servisi kapadım. bi türlü randıman alamıyorum.

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com