HRM İzmir Sertifika Programları

Title: HRM İzmir Sertifika Programları

 Sayfayı düzgün görüntüleyemiyorsanız lütfen klayınız.

Lütfen dikkat! Bu bir spam mail değildir. Eğitim duyurusudur. Buraya tıklayarak duyuru listemizden çıkabilirsiniz.

  • Mail adresiniz değişti ise veya etkinliklerimizden haberdar olmasını istediğiniz kişiler varsa mail adreslerini izmir@hrm.com.tr adresine bildirebilirsiniz.
  • İstemeyen kişilere email göndermeme konusunda tüm özeni gösteriyor olmamıza rağmen bu mail size yanlışlıkla ulaşmışsa özür dileriz. Bir başkası email adresinizi bize bildirmiş olabilir. Eğitim duyuru listemizden çıkmak istiyorsanız buraya tıklayarak veya konu bölümüne "remove"  yazıp izmir@hrm.com.tr adresine boş bir mail göndererek bildirebilirsiniz. Başka şekilde gönderilen mailler işleme giremeyebilir.

Tüm eğitim programlarımız ve insan kaynakları

Human Resources Management Türkiye İş Kurumu Özel İstihdam Bürosu belgesine sahiptir. Belge No: 12

Click here if you do not want to receive email from us.

DN073057