Toshiba A200 1BP Kurulum ...

Selamlar, Yeni almis oldugum bu dizustu bilgisayara "Debian Testing" kurmayi dusunuyorum. Ancak, hibernation ve guc yonetimi konusunda cogu sürümde (ubuntu, suse, fedora, mint,...) sorunlar oldugunu bircok yabanci makalede okudum. Bilgisayarin donanimi asagidaki gibidir:
Intel Core2 Duo T7200 2GZ
2GB Bellek
160 GB Sabit Sürücü
NVidia GForce 7300 Ekran karti (256MB paylasimsiz)
15.4 inc ekran
Bir entegre webcam
Entegre Wireless ag ve kablolu ag kartlari
Modem. Ozellikle dizustu sistemlere kurulum yapan arkadaslar bana deneyimlerini, karsilastiklari sorunlari ve cozumleri hakkinda bilgi verebilirseler sevinirim.