Debian Kurulumu

Arkadaslar Merhaba,

Daha onceleri defalarca kurdugum ancak simdi birturlu basaramadigim bir
debian kurulumunu sormak istiyorum. Elimde debian 2.4.27 kurulum CD'si var.
CD'den ilk kurulumu paketleri secme bolumune kadar rahat bir sekilde
kuruyorum. Ancak paketleri secip (orn: masaustu, dosya yonetimi vb.) devam
dedigimde paketlerde sorun olabilir seklinde bir mesaj cikiyor ve paket
secimi adimina geri donuyor. İnternet baglantimi kontrol ediyorum herhangi
bir sorun yoki apt kaynagi olarak da TR'deki ftp yi gosteriyorum ve buraya
ping cektigimde cevap aliyorum. Sizce neden kaynaklanabilir bu sorun. Apt
ile install etmeye calistigimda bir paketi dogal olarak ilk paketleri
kuramadigim icin diger paketleri kuramiyor ve bir suru paketin once
kurulmasini istedigini soyluyor.

Yardimci olabilirseniz sevinirim.

Simdiden tesekkurler.

Ahmet BASARAN