Xeon Debian

Xeon işlemcili 4gb ramli bir sunucu aldık. Buna Debian kurmak istiyoruz. Daha önce normal PC lere kurulum yaptığım için sormak ihtiyacı duydum.

Acaba hangi kurulum CDlerini çekmemiz lazım ?

İntel 64 bit işlemci için

ftp://ftp.tr.debian.org/debian-cd/stable/current/amd64

ftp://ftp.tr.debian.org/debian-cd/stable/current/ia64

gibi 64 le biten dizinlerden hangisini seçeceğimi bilemiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.

Üzerinde postgresql çalışacak olan sistemde kurulumda da 64 bit için dikkat edeceğim bir şeyler varsa yardımcı olursanız sevinirim.