Nvidia Legacy Sürücüsü ve i486 Paket Bağımlılığı

Öncelikle herkese merhaba;

Debian 4.0 ın XFCE masaüstü kullanıcıları için hazırladığı kurulum CD sinden Debian ı kurdum. TNT2 ekran kartına sahip olduğum için legacy sürücüleri kurmam gerekti; synapticte bu pakedi seçtiğim zaman nvidia legacy kernel için i486 paketlere bağımlılık gösterdi fakat ben sistemi i686 çekirdek kullanarak kurdum. Synaptice baktığım da bağımlılık göstediği pakedin i686 türünün var olduğunu gördüm. Şimdi sorum şu:

Ben nvidia legacy sürücümü i486 paketleri yüklemeden i686 paketler ile yüklemek istiyorum, yardımcı olursanız sevinirim.

Cem ÜNAL
OMÜ Matematik Bölümü Öğrencisi