libpam-pgsql ve UID eşleme.

Selam,

Birden fazla sunucuda kullanıcıların UID'lerinin eş olarak tutulması
ile ilgili bir çalışma yapıyorum. Bu konuda ilk aklıma gelen ldap oldu
ama yapmaya çalıştığım şey için ldap biraz fazla karışık geldi (daha
doğrusu benim için karışık geldi, oturup ldap öğrenecek kadar da
vaktim yok maalesef :( ). Biraz araştırırken libpam-pgsql gibi bir şey
buldum. Aynısının mysql için olanı da var.

Neyse, sorun şu;

README dosyasını okuyarak bir şeyler yapmaya çalıştım ancak anladığım
kadarıyla bu libpam-*sql sadece şifreleri veritabanından alıyor. Onun
haricinde UID, GID, ev dizini, vs. gibi şeyleri veritabanından
alamıyor. LDAP haricinde, olayı çok daha basite indiren ve /etc/passwd
ve /etc/shadow dosyalarından okunan verilerin veritabanından
okunmasını sağlayacak bildiğiniz bir mekanizma var mı?

Sevgiler.

-Cafer