linux nasil tasinir konusu

 Tolun Ardahanli isimli kisiye sert tepki verdim tepkide orantisizlik oldugu icin bu konuda kendisinden ozur dilerim ve ayni sekilde okaratas konusunda da hatami kabul ediyorum. her nekadar bu baslik altinda kisilerin imaji zedelenmis olsa dahi sahsima "orospu cocugu" seklinde hakaret edenler sonradan ciktigi icin (kendilerinin bu kisilerle ilgisi yoktur ve kendileri bana kufrettirme konusunda zorlamada bulundugunu dusunmuyorum) benim de ismim ve soyismim internet uzerinde boyle bir sacmaliga karismistir. bu yuzden bende onlar kadar madur durumda kaldim. bu listeden cikiyorum ve bu listedeki hickimseyle ve bu listeden tanidigim ek kisilerle de kesinlikle muhatap olmama karari aliyorum. Fakat Tamer Sahin hakkinda gerekirse suc duyurusunda bulunacagim. Elimde printer ciktisi surekli hazir olacak. Ve ilgili internet adresi de oyle. Olasi bir durumda en basta en agir hakareti eden "orospu cocugu" seklinde sahsima soven adam cezalandirilacak sonra ben geri zekali lafi devreye girebilir.