RE: Mail listesinden konu basliginin kaldirilmasini talep etmek....

Babanizin pasa olmasi, sizin sivil mahkemelere cikamayaginiz anlamina
gelmez. Dava size acilacak babaniza degil. Ve gercekten boyle birsey varsa,
yani siz pasa cocugu iseniz, yaptiginiz sey, yani pasa cocugu oldugunuz icin
yargidan muaf oldugunuzu listedeki herkese acik acik soylemeniz ordunun da
hic hosuna gtmeyecektir.