Re: Mail listesinden konu basliginin kaldirilmasini talep etmek....

oyle bunun nufus cuzdani pembe bu aptaldir kafasizdir gibi numaralarla kalkip cin olmadan adam carpmayin. bana terbiyesizlik yaptiniz. kafamin saglam olmadigini vs. buraya yazarak bir yigin kisi icinde beni asagiladiniz.

sonra da cikp bana baba seklinde hitap ederek sacma sapan yazi yazdiniz. simdi cikip bir de uste mi ciktiniz. zeytinyagi misiniz siz? sizden mi korkacam? muhatabiniz kesinlikle ben olmam. sizin muhatabiniz ise sizin disinizin gecemeyecegi birisidir. ne geri zekali lafindan kurus para alirsin ne bana bir sey olur.

ben geri zekali dediysem demisimdir. bu yuzden beni ne asarlar ne keserler. hicbisey yapamazlar. kaldi ki muhatabin bile ben degilim. oyle sanma ki karsimda pembe nufus cuzdani bulacagim. cok cok cok yanilirsin.

insanin canini sikmayin. bana ozel email yollayarak halledin derdinizi. burasi turbenin aglama duvari mi? caput mu bagladiniz buraya su bana geri zekali dedi uhuhuu yasal yollar filan.

email atarsin ve dersin ki o mesajlar beni uzuyor admin'e soyle silsinler. ama amac bu degil. amac pembe nufus cuzdani. amac bagci dovmek. biride cikmis avukat var ankaradayiz...

haydi ulan oradan haydin!

Dikkatsiz mesajlaşma tehlikelidir! http://www.communicationevolved.com/tr-tr/