Re: amarok çalışma problemi

	Merhaba,
Daha önce aşağıdaki sorunumu belirtmiştim, sorunun çözümü olarak pek çok
paketi yeniden yapılandırma vs. gibi girişimlerden sonra unstable olarak
kullandığım makineyi testing olarak tekrar kurayım dedim ve net install
CD'sinden kurulum yaptım, sorun devam ettiğinden dolayı sistemimi tekrar
unstable sürüme yükselttim, (yeni kurulum sırasında pek çok disk hatası(bad
sector) olduğuuafrk ettim) sorun halen devam ediyordu, canım iyice sıkıldı ve
ben makinemin içini toz vs.den temizlemeye karar verdim, bu temizlik ardından
ses sorunum düzeldi. İlerde belki benzeri bir sorunu yaşayan olursa diye not
düşeyim dedim.

Pazartesi 05 Şubat 2007 17:30 tarihinde, Timu EREN şunları yazmıştı:

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)