Re: linux nasil tasinir?

ozgurcugum sen terbiyesiz birisin. yazik sana zavalli. bir de diyorsun ki, "eminim ki bizi dinlemeyecek" kisi herkesi kendisi gibi bilirmis. demek ki sen bir klavyetorsun ve kendi deyiminle "bazi bazi" unix listelerinde "bazi bazi" ki$ilere terbiyesizlik yapiyorsun. "bazi bazi" kisiler de seni azarliyor. sen de arsiz oldugun icin terbiyesizliklerine devam ediyorsun. seni terbiyesiz. eger bize terbiyesizlik yapmasaydin boyle olmayacakti. bu listede hem benim tadimi kacirdin hemde digerlerinin. senin bu listede ileri geri konusup kisileri rahatsiz etmeye ne hakkin var? yaziklar olsun sana. sen open source camiasinin yuz karasisin. biraz terbiyeli ol saygili ol. biz burada spam mesajlar gondermeye merakli degiliz. ama bunlara sen neden oldun. yaziklar olsun. sen bir yuz karasisin. benim canimi cok siktin. senin mesajlarini gormek istemiyorum. defol!

From: Tuğba Yılmazer <kul_kedisi_siktirella@hotmail.com>
To: okaratas@member.fsf.org, debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: linux nasil tasinir?
Date: Fri, 13 Apr 2007 11:24:00 +0000

ozgur vazgectim seni ignore listeme aliyorum. seninle ki$isel e-mail kullanarak da yazisamam. sen en iyisi anani da al git!

From: "Ozgur Karatas" <okaratas@member.fsf.org>
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Date: Fri, 13 Apr 2007 09:33:24 +0300

Degerli liste sakinleri,
linux listelerinde bazi bazi sahit oldugumuz durumlardan birisi ile yeniden
karsi karsiyayiz. roktas hocam daha iyi aciklayabilir sanirim ama debian
listeleri herhangi birinin kontrolunden gecmiyor. Bu nedenle sizden ricam
Tugba Yilmazer veya kul_kedisi_siktirella@hotmail.com adresini spam
koruyuculariniza eklemeniz ve muhattap alarak cevap vermemenizdir. Ben
kendisine lutfen listelerimizi kirletmeyin desem de eminim ki beni
anlamayacaktir.

Tolun lutfen sende cevap vermezsen liste uyelerini ve liste takipcilerini
de  rahatsiz etmemis oluruz.

saygilarimla,

--
Ozgur Karatas