Re: linux nasil tasinir?

ozgurcugum ne oldu? bazi bazi linux listelerinde bazi bazi kisilere terbiyesizlik mi yaptin? birileri senin terbiyesiz bir adam oldugunu yuzune tokat gibi carpti mi? sen ve ekurin tolon pa$a simdi hakettiginiz cevaplari alinca rokta$ amcanizin kanatlarinin altina mi sigindiniz? neyse...

ben sert cevabimdan oturu hicbir pi$manlik duymuyorum cunku gereken cevabi yolladim. bundan sonrasi "reply all" kullanilmadan cozulecek. terbiyesiz seni.

From: "Ozgur Karatas" <okaratas@member.fsf.org>
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: linux nasil tasinir?
Date: Fri, 13 Apr 2007 09:33:24 +0300

Degerli liste sakinleri,
linux listelerinde bazi bazi sahit oldugumuz durumlardan birisi ile yeniden
karsi karsiyayiz. roktas hocam daha iyi aciklayabilir sanirim ama debian
listeleri herhangi birinin kontrolunden gecmiyor. Bu nedenle sizden ricam
Tugba Yilmazer veya kul_kedisi_siktirella@hotmail.com adresini spam
koruyuculariniza eklemeniz ve muhattap alarak cevap vermemenizdir. Ben
kendisine lutfen listelerimizi kirletmeyin desem de eminim ki beni
anlamayacaktir.

Tolun lutfen sende cevap vermezsen liste uyelerini ve liste takipcilerini
de  rahatsiz etmemis oluruz.

saygilarimla,

--
Ozgur Karatas