Re: linux nasil tasinir?

ve evet senin gibi geri zekalilarin T.C'de bol olmasindan dolayi ortalik forumdan gecilmiyor. aklina esen geri zekali aciyor bir forum. sen de ac bir tane geri zekali! kendin gibi terbiyesizleri toplar orada yazarsiniz.

haydi beni muhatap alma...
sittir...

From: Tolun ARDAHANLI <tolun286@yahoo.com>
To: kul_kedisi_siktirella@hotmail.com, okaratas@ieee.org,debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: linux nasil tasinir?
Date: Thu, 12 Apr 2007 05:57:27 -0700 (PDT)

oooOOOoOOoooOoooOo baba naptin sen yaaaaa......

üüüüüüffffffff....

e bide kalkip dovseydin... yani bu mudur tartisma stili....

saygi... lutfen saygi... madem verilen cevap hosuna gitmiyor o zaman geriye cevap yazmasaydin muhattap almasaydin... offf offf....

neyse yaaaa...

bazen ciddi ciddi bu mail listelerinin kaldirilip yerine forumlara gecilmesin gerektigini dusunuyorum...

saygili gunler diliyorum...

Tolun.

Tuğba Yılmazer <kul_kedisi_siktirella@hotmail.com> wrote: "Merhaba,
partimage ile istediginiz bir ext3 bolumunun image'ini rahatlikla alabilir
veya tar veya dd kullanarak belli bir bolumun backup'ini alabilirsiniz.

saygi, sevgi, linux..."

ukalalik yapma. partimage ile istediginiz bir ext3 bla bla... dan sonra ve
ya tar ve ya dd kullanarak demissin. bende dd kullanarak almayi secmisim.
sonrasinda sana ilgili komutlari yazip bunlar ise yarar mi demisim. sen bu
noktada ya yanitlamaz gecersin, ya da benim kullanmak icin sectigim dd
programi konusunda yardim istegime yanit verirsin.

abuk sabuk konusup insanin sinirini bozma. sen soyluyorsun diye ben
partimage kullanmak zorunda miyim? madem partimage'in kullanilmasi
gerektigini dusunuyorsun neden oraya tar ve dd kullanarak da alinabiliri
diyorsun? neyse ben isimi dd ile hallettim. mac os deadmo diye bir imaj
vardi eskiden o'nu da dd yardimi ile kurmustum. dd olayini o yuzden tercih
ettim.

ben dd ile imaj alir dd ile yukler sonra da grub'u onaririm. saglam kafa vb.
gibi sacma mesajlar yollama. ukalalik yapma. iyi bir sey degil.