Re: 4r0 daki ilk sorunum

Bakin `mysql --version` diyerek sisteminizdeki mysql surumunu
ogrenebilirsiniz. PHP mysql a sorunsuz baglaniyorsa zaten mysql modulu
son surum demektir.

Ayrica sisteminizde kurulu mysql-server ve mysql-client surumlerinin
ogrenebilmek icin:

aptitude show mysql-server
aptitude show mysql-client

diyebilirsiniz.