linux nasil tasinir?

Laptop bilgisayarimda kullandigim Xubuntu'yu masaustu bilgisayarima yeni kurulum yapmadan tasimak istiyorum. Simdi, Xubuntu'nun bulundugu EXT3 partition'i norton ya da trueimage gibi bir $ey ile yedeklesem ve masaustu bilgisayarima o partition'i restore etsem, elimde de bir livecd oldugunu varsayalim. Grub'u Linux'u acacak sekilde nasil yapilandirabilirim?

İkinci sorum ise, kullandigim ubuntu'da fglrx surucusu yuklu. ekran kartim x1600. masaustu bilgisayarimdaki ekran karti da ATI X700.

fglrx surucusu ATI X700'u otomatik taniyip (masaustu bilgisayara tasindiktan sonra xubuntu'nun acildigini varsayiyorum) uygun cozunurlugu secer mi? yoksa ne yapmam gerekir?

Bir de diger makinedeki ses karti farkli. SB Audigy. bunun icin nasil bir ayar yapmam lazim? alsaconf?

Problemsiz mesajlaşmaya "Evet" deyin! http://www.communicationevolved.com/tr-tr/