From: Erçin EKER <erc.caldera@gmx.net>
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: ubuntu 6.10 gnome çubuÄ&#65533;u
Date: Wed, 04 Apr 2007 21:14:16 +0300

Ã&#65533;rÅ&#65533;, 2007-04-04 tarihinde 17:32 +0000 saatinde, TuÄ&#65533;ba Yılmazer yazdı:
> peki ben ubuntu'ya debian depolarini eklersem ne olacak?

Sistem karman çorman olacaktır. KarıÅ&#65533;ık kurulum yapmayı baÅ&#65533;arabilseniz bile sistemdeki çoÄ&#65533;u Å&#65533;ey düzgün çalıÅ&#65533;mayacaktır. Ama birkaç basit paketi Debian deposundan kurarsanız çalıÅ&#65533;abilir, ama denemeyin bile bence bunun
yerine Debian kurun :)

--
Erçin EKER
UIN:82166138

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerprint: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91

<< signature.asc >>

Problemsiz mesajlaşmaya "Evet" deyin! http://www.communicationevolved.com/tr-tr/