Re: ubuntu 6.10 gnome çubuğu

Çrş, 2007-04-04 tarihinde 13:03 +0000 saatinde, Tuğba Yılmazer yazdı:
> neden? ubuntu debian sayilmiyor mu? bence ubuntu konusunda yanit
> alabilmek incelik olmamali. redhat konusunda sorsaydim incelik
> olabilirdi. (bunu da kimsenin yapacagini sanmam ya neyse) ama soz
> gelimi ben alirim debian'i tubuntu yaparim. O zaman Tubuntu sirf adi
> degisti diye debian olmaz mi?

Ubuntu Debian'dan türemiştir, ikisi aynı şey değildir. Tek farklılık
isim değildir, Ubuntu geliştiricileri main deposundaki paketleri
değiştirir ve bu nedenle tamamen Debian paketlerinden alakasız hataları
olabilir. Bu listede Ubuntu'ya özel şeylerin konuşulmamasının nedeni
budur, sonuçta Debian kullanan herkesin Ubuntu'yu kullandığını
varsayamazsınız. Ama dediğiniz gibi Tubuntu adında Debian'dan tek farkı
ismi olan bir dağıtım hakkında sorunlarınız olursa bunları bu listede
dile getirmeniz sorun olmaz.

--
Erçin EKER
UIN:82166138

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerprint: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91