Re: ubuntu 6.10 gnome çubu?u

Ubuntu'yu sevmediğinizi anladım ama Ubuntu'ya olan nefretinizi ve
kurucusuna olan kızgınlığınızı niye Debian listesine açtığınızı, niye
listenin amacıyla alakası olmayan konularda uzun uzun görüşlerinizi
yazarak herkesin vaktini aldığınızı anlayamadım.

Madem ki Ubuntu'yu sevmemeniz, aşağılamanız için o kadar neden var,
Debian kullanın, olup bitsin.  Hem biz rahat ederiz, hem siz rahat
edersiniz.

Şu ifade de hiç hoş değil:

Tuğba Yılmazer,  3.04.2007 tarihinde şöyle yazmış:

> ayrica guney afrikalilari da hic sevmem.

Bunun ve böyle ifadelerin böyle bir listede yeri olmamalı.  Türk ya da
Türkçe bilen Debian kullanıcılarıyla ilgisi yok, onlara hiçbir yararı yok.
Aksine, kullanıcıları rahatsız edebilir.  Örneğin beni rahatsız ediyor.
(Listede Güney Afrikalı birisi olup olmadığını da bilemezsiniz.)  Böyle
düşünmeniz bence sizin (k)ayıbınız ama bu gruba söylemenizin insanları
rahatsız etmekten başka potansiyel etkisini göremiyorum.

Selim T. Erdoğan

Not: Zaman zaman listeye Ubuntu ile ilgili gelen teknik sorulara karşı
değilim ama bu listedekilerin çoğunun tercihini Debian'dan yana yaptığı
listenin adından da belliyken lütfen Ubuntu ile ilgili teknik olmayan
öznel görüşler buraya yazılmasın.  Ubuntu ile özel olarak ilgilenenler
Ubuntu listelerine de üye olmuştur zaten.