Re: USB Modem

02.04.2007 tarihinde Enver ALTIN <ealtin@gmail.com> yazmış:

Bu arada, modemi ne yapacaksiniz? Bazi USB (software) modemler Linux
ile fax desteklemiyor ornegin, bunun icin sordum.
--
Enver

     Bahsettiğim modem tipi aslında ADSL2+ Modem tipi idi. Galiba yeterince açık yazmamışım. Uzun süre cevap gelmeyince ben de dedim ki "Beklemektense testing cd si indirip bakayım dedim" sonuç olumlu. Cevabınız için teşekkürler.

     Bahsettiğim modemin Broadcom ethernet yapısı kullanıyor. (Umarım bahsettiğim şeyi yanlış yazmamışımdır.) USB arabirimden etch bunu tanıdı.

     Cem ÜNAL
     OMÜ Matematk Bölümü Öğrencisi