tzconfig ve DISPLAY problem

Merhaba,

Enlightenment kullanmaya başladım... beğendim ama bir takım sorunlarım var

zamanı ayarlamak için tzconfig komutu ile "8" ve ardından Istanbul
yazınca city sorusunu tekrar sormakta ... saati ayarlayamıyorum neden
olabilir ?

ayrıca paket yükledikten sonra alttaki hatayi almaktayim bu konuda
yardımcı olacak arkadaş var mıdır ?

hata

(Reading database ... 71082 files and directories currently installed.)
Unpacking backup-manager (from .../backup-manager_0.7.5-3_all.deb) ...
Setting up backup-manager (0.7.5-3) ...
Gtk-WARNING **: cannot open display:   at
/usr/share/perl5/Debconf/FrontEnd/Gnome.pm line 54.
debconf: ilklendirilemeyen önyüz: Gnome
debconf: (DISPLAY problem?)
debconf: varsayılan önyüz: Dialog

teşekkurler