apache2+tomcat5

Selam,

Etch üzerinde apache2 - tomcat5 ve mysql kullaniyorum.
sunucu üzerinde çalışan web yazılımını biraz kurcalayınca
bir süre sonra aşağıdaki hata ile birlikte tomcat kendisini
kapatıyor. Webde biraz araştırma yaptım ancak pek bişey
bulamadım yada ilk defa tomcat ile ilgilendiğim için ben bişey
anlamadım. Bu problemi nasıl çözebilirim ?

"Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to
maintenance downtime or capacity problems. Please try again later."

Teşekkürler
İyi Çalışmalar
Soydan T. Renkmen