Re: çıkış kodunu almak ve çıktıyı yönlendirmek

Özür dilerim. Önceki yanıtı üzerinde pek düşünmeden yazdım. Şimdi
düşününce kafama yattı ve oldu da. Teşekkürler. Betik de şöyle, isteyen
kullanabilir :D

TARGET=`zenity --title "Hedef dizini seçin..." --file-selection
--directory --filename "$HOME/."` && (cp
$NAUTILUS_SCRIPT_SELECTED_FILE_PATHS $TARGET; export sonuc=$?) | zenity
--progress \
	--title "Kopyalama" --text "Dosya(lar) kopyalanıyor..." --auto-close

if [ $sonuc!=0 ] ; then
	zenity --title "Hata" --error --text "Kaynak dosya \
	$NAUTILUS_SCRIPT_SELECTED_FILE_PATHS, hedefe ($TARGET) kopyalanamadı."
	exit 1
fi

C. Ahmet MERCAN yazmış: